poniedziałek, 21 września 2015

Wyzwanie i prezenty

Witam :)
Jeszcze nie zdążyłam nic szydełkowego zrobić prócz małego aniołka, ale dzisiejsza notka dotyczy pytań od Wyszydełkowanej Magdy. Odpowiem bardzo chętnie na pytania ale nie będę nominować, ponieważ już wcześniej to robiłam. Dodatkowo pochwale sie Wam jakie prezenty przywiozła mi mama z wakacji w Egipcie.

No to zaczynamy !
     1. Skąd jesteś.? A gdzie mieszkasz obecnie.?
Jestem z Krakowa i tutaj też mieszkam. Piękne miasto z klimatem i historią. A w nocy to już niesamowicie magiczny !
    2. Jaka jest twoja pasja/hobby i od jak dawna.?
Szydełkowanie i quilling( ostatnio niestety zaniedbany). Quillingiem zainteresowałam się na początku ciąży więc ok 1,5 roku temu, a szydełkiem jakieś 8 miesięcy temu :)
    3. Wolisz spędzać czas samotnie w domu czy ze znajomymi na imprezach.?
Dawniej głównie ze znajomymi, w  pewnej knajpie a obecnie cały swój czas poświęcam córci i nawet nie bardzo mam siłe na imprezy. Raz na jakiś czas pójde wieczorem  na rynek i wtedy faktycznie dobrze sie bawię. Najbardziej jednak lubie posiedzieć w domu ze znajomymi i przegadać czasem nawet całą nockę. 
    4. Książka / gazeta czy internet.?
Internet to świetna sprawa i wiadomości wolę czytać w sieci ale co do wzorów, schematów i inspiracji to papierowa forma !
    5. Gdzie byś pojechała w podróż marzeń.?
Na jakąś piękną wyspę, z ciepłym morzem, widokami i cudownymi pozytywnymi ludźmi
    6. Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem.?
Dawniej nocnym markiem a teraz z konieczności rannym ptaszkiem. Ogólnie jestem śpiochem :D
    7. Jak określisz siebie - tylko jednym słowem.?
Skomplikowana
    8. Kim chciałaś zostać jak byłaś małą dziewczynką.? I czy to marzenie się spełniło.?
Haha.. jak to powiedziałam na lekcji w pierwszej klasie podstawówki : żoną bosa mafijnego :D i nie, nie spełniło się :D 
    9. Z domu nie wyjdziesz bez....
Telefonu
    10. Co uważasz za twoje największe osiągnięcie w życiu.?
Założenie szczęśliwej rodziny i stworzenie miejsca gdzie po prostu lubię być 
    11. Od jak dawna prowadzisz bloga.? I po co właściwie to robisz.?
Bloga prowadzę od kilku miesięcy. Robię to żeby pokazać swoją pasje, czasem po prostu przelać myśli. Dawniej pisałam opowiadania i wiersze a teraz pisze bloga :D  


I to by był już koniec tej części . Dziękuje za nominacje

   Moje mama wyjechała na wakacje do Egiptu. To że się o nią martwiłam to normalne, bo jednak to trochę dziki i dziwny kraj. Prezenty z podróży dostaliśmy cudne :) Mój ukochany dostał wielką shishe i 4 smakowe tytonie a ja 2 herbatki zieloną i z granatem, perfum o słodkim zapachu  no i pistacjową chałwę :) Córcia dostała śliczną różową czapeczkę letnią z koralikami, ale niestety za małą, 





 Pozdrawiam i zabieram się w końcu za te świąteczne ozdoby :D Już nawet ukochany wydrukował mi wzory żeby łatwiej było :)

2 komentarze:

  1. Dzięki wielkie za odpowiedzi. FAJNIE jest dowiedzieć się czegoś nowego o osobach, z którymi piszę się wirtualnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 8 wygrywa :D i zakochałam się w pandzie! <3

    OdpowiedzUsuń