niedziela, 6 września 2015

Pomarańczowy tydzień i nowy kordonek

Hej :)
     Dziękuje za wszystkie komentarze do wcześniejszych postów ! To bardzo miłe czytać wasze opinie i przemyślenia !
 


 W końcu dokupiłam kordonek i powstała moja melanżowa serwetka :) Będzie to prezent dla mojej cioci. Powiem Wam szczerze że jest to pierwsza robótka robiona wzorem z gazetki i jestem zachwycona ! Okazało się że siedzenie z szydełkiem i gazetką to prawdziwa frajda. Teraz jak tylko mogę szukam inspiracji w kilku ( póki co) posiadanych przeze mnie gazetkach. Najbardziej odpowiadają mi jak na razie "Diana Robótki". Do serwety użyłam melanżowego kordonka w odcieniach pomarańczowych.  Robiło się miło i na tyle leciutko że od razu postanowiłam zrobić prostą zakładkę do książek z kwiatuszkiem. 





    Idąc do pasmanterii zauważyłam piękny, biały, lśniący się kordonek Maxi Madame Tricote. Kupiłam i idąc do domu miałam już wielkie plany na ozdoby świąteczne... i co ? Nie potrafię z niej robić :( Wydaje mi się jakaś twarda i sztywna do tego stopnia że bolał mnie palec podtrzymujący robótkę. Póki co zrobiłam małą gwiazdkę i mam nadzieje że uda mi się przyzwyczaić bo efekt jest piękny. Macie doświadczenie z tym kordonkiem ? Polecacie jakieś inne Maxi ? Wcześniejszą miałam nie wiem z jakiej firmy ale była grubsza i o wiele milsza.



A na zakończenie wyjątkowo quillingowa mała kurka :) Musiałam chwile odpocząć od kordonka, więc wzięłam paseczki, klei i koraliki (oczka) no i powstał kolejny lokator mojej półeczki






Miłego dnia i udanego szydełkowania !

16 komentarzy:

  1. Świetne robótki. A z tego kordonka faktycznie się świetnie robi. Z melanżu ciekawie wychodzą liście. Robiłam z melanżów, żółci, zieleni, pomarańczu i brązu. Takie barwy jesieni. Pozdrawiam i życzę miłych chwil z szydełkiem. Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny melanż :) ja osobiście uwielbiam gazetki, mam ich kilkadziesiąt i stale powiększam kolekcję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie tez pomalutku ale coraz więcej ;) pozdrawiam

      Usuń
  3. Witaj. Dziękuję za odwiedziny u mnie.
    Osobiście z kaji nigdy nie robiłam, pięknie u Ciebie Serwetka wygląda.
    Co do nici maxi lubię z tej firmy altin basak są miększe i łatwo się z niej przerabia. Mogę polecić też nici do szydełkowania DMC, http://dagaz-sklep.pl/pl/p/DMC-TRADITION-PLUS-10-KOLOR-743/1647
    np z tej robiłam serwetę, możesz zobaczyć ją u mnie na blogu taka żółta. Nici były miękkie i świetnie się z nich robiło. Myślę że używasz zbyt małego szydełka zbyt ciasno przerabiasz, zmień na rozmiar 1,5, początkowo wyda ci się, że robótka jest za rzadko przerobiona, ale uwierz mi po wykrochmaleniu i zblokowaniu będzie się pięknie prezentowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za rady ;) również dziekuje za odwiedzenie mojego bloga. Z pewnością sprawdze kordonki ;)Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ale cuda :) Zakładka do książki bardzo mi się podoba, a kurka jest urocza :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo miło to słyszeć ;) a co do nominacji dziekuje i może juz dziś sie za to wezme

      Usuń
  5. Kurka śliczna ;) Podziwiam ludzi tworzących w quillingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurka bardzo urocza!
    Również serwetka prezentuje się niezwykle ciekawie dzięki kordonkowi w melanżu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo ;) fakt do tego wzoru melanz pasuje idealnie

      Usuń
  7. Serwetka wyszła super. Też mam taki kordonek, i czeka biedny aż się za niego wezmę...

    OdpowiedzUsuń