niedziela, 30 sierpnia 2015

Bombki i troche przeszłości

Witam :)
            W końcu po 3 latach odzyskałam komputer! Laptop poszedł na szafę a ja znowu mam wielki kochany komputer ! :D Zdjęcia które zobaczyłam z np. 2009 roku aż wprawiły mnie w osłupienie :)
Jakby mi ktoś wtedy powiedział że w 2015 roku będę zaręczona a na dodatek będę szczęśliwą mamą to bym go wyśmiała... Wczoraj tak przeglądałam te zdjęcia i uświadamiałam sobie jak ten czas leci. Dopiero 20 lat mojego życia minie w październiku a tutaj tyle sie dzieje... NIESAMOWITE jak los sie potoczył. Ciekawe co będzie dalej. 

          A teraz coś SZYDEŁKOWEGO ! W końcu skończyłam bombki. Póki co przetestowałam dwa wzory. Jeden super, ale drugi za mało okrągły . Będę szukać dalej :) ! Pomalutku trzeba się zabrać za świąteczne klimaty. Bombki robione kordonkiem Maxi i usztywniane wodą z cukrem a następnie lakierem do włosów.


     Postanowiłam też odnowić starszą podstawkę, a tak naprawdę chciałam sprawdzić farby do tkanin. Powiem Wam że na zdjęciach wygląda to trochę gorzej niż w rzeczywistości. Efekt osiągnęłam zadowalający. Jest to zafarbowany biały kordonek. Na zdjęciach znajduje się farbka którą dokonywałam zmian. W rzeczywistości kolor ten to błękitny z leciutkimi białymi prześwitami. Póki co używam tej podkładki pod gorące kubki i nic się nie dzieje :)

       Pozdrawiam serdecznie ! I dziękuje Wam za wszelkie komentarze i opinie
Postanowiłam trochę zmienić wygląd bloga. Podoba Wam sie ? 

   

15 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło. Też chcę zrobić sobie takie bombeczki na choinkę, rok temu miałam dużo gwiazdek, mikołajów itd...szydełkowych ale na bombki się nie odważyłam (nie wiem czy dam rade).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Jeśli robisz serwetki to bez problemu! Nawet z łączeniem dałam rade :) ja pierwsze swieta z szydelkiem wiec ozdób dużo nie mam jeszcze! ;)

      Usuń
    2. Będę próbować napewno, bo ślicznie wychodza

      Usuń
  2. Bombki super. Faktycznie ta jedna jakoś tak mało okrągła... ;)
    A niebieska podkładka ładnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne bombki. Bombki robiłam w zeszłym roku i zamierzam je robić w tym roku. Na choince bardzo dobrze wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Mam nadzieje ze u mnie tez bedzie sie ładnie prezentować ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. bombki śliczne i to chyba najlepszy czas by zacząć :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne bombki - ja też właśnie dziergam ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość już przygototwuje się do świat :( a ja nie, znaczy nie dokońca bo szydełkuje prezenty :D
    Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do świąt jeszcze troche czasu jest! Ja pierwszy rok robie to wzory sprawdzam

      Usuń