niedziela, 12 lipca 2015

A może kotek podkładka

W sobote cudowne urodziny mojego ukochanego a w niedziele błogi odpoczynek w domu rodzinnym :) weekend idealny. Dodatkowym atutem przy wyjazdach do domu rodzinnego jest ogród mojej babci! Coś pięknego!  Dziecko na materacu, kocyku albo w huśtawce a ja robie....właściwie wczoraj nic nie robiłam. Odpoczywałam ! Jakie to cudowne słowo dla matki haha.
Ze względu na moje lenistwo przedstawiam Wam zrobioną juz jakiś czas temu kocią podstawke pod kubek. Dzisiaj wyląduje u właścicielki. Wrzucam również schemat z którego zaczerpnęłam fragment.
Kocia podkładka
Schemat na kotki

A tutaj wrzucam dodatkowo kilka zdjęć z ogrodu! Skoro już siedzimy w domu a dzisiaj deszczowo to czemu nie ;)


4 komentarze:

  1. Pięknie tamu Ciebie, a takiego kotka chętnie bym przygarnęła... szkoda, że nie umiem szydełkować.

    OdpowiedzUsuń
  2. TEN KOTEK JEST SUPER :) Fajnie by było zrobić coś takiego, ale...coś nie ogarniam tej techniki szydełkowania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słupki, oczka łańcuszka i tyle :) jak zobaczyłam na początku czarna magia ale spoglądałam co i jak i daje rade ! Pozdrawiam no i powodzenia! Te kotki są ładne a łatwy wzór

      Usuń