poniedziałek, 25 maja 2015

Kapelusik ? Czapeczka ?

Dzisiaj przedstawiam mój mały kapelusik a może czapeczka :)
Słonik służy za manekin bo córa już ma większą główkę :) Turkusowy kolor w niebieskim pomponem i małą wstawką :D
Mam nadzieje że sie podoba


Ostatnio zastanwiałam sie jak czesto inne młode mamy maja czas na szydełkowanie ? Ja czasem wieczorem, czasem rano ale dzisiaj mimo że mam czas mój ból głowy mi skutecznie związuje ręce. Marzy mi sie taki spokojny dzien jak herbatka, fotel i do tego szydełko i wymarzona włóczka, kordonek. Niby mam sporo włóczki ale po przejrzeniu jej okazało sie że nie nadaje sie za bardzo na moje wymarzone prace... Misie i kordonkowe serwety. Trzeba zdecydowanie to kiedyś nadrobić jak bedzie taka możliwość :) A póki co lece gotować pomidorową !




3 komentarze:

  1. Śliczny... śliczne nakrycie głowy, bardzo ładny kolor! Szkoda, że mała juz wyrosła ;)
    Podziwiam za czas w ogóle na cokolwiek, maleństwo jest jednak dość absorbujące :) a co jest nie tak z tymi włóczkami?
    Twoja pomidorowa... rany, jaką Ty robisz pyszną pomidorową i jak jej dawno nie jadłam o.O wpraszam się na zupę :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo sie za bardzo mechacą/ albo urywają/ albo są w kilku cm odcinach. Przydatne ale nie na całą robótke;(

    OdpowiedzUsuń