poniedziałek, 12 października 2015

Prezenty i zapracowanie

Witam.
Oj długo mnie tu nie było niestety, ale bez komputera jakoś ciężko do wpisu sie motywować. Zaczęłam robić kocyk dla córki, serwete i aniołki. Póki co dopadł mnie jakiś kryzys i leń... No ale uroki jesieni. Misia pomału uczy sie chodzić i psoci więc czasu tez nie dużo. Ostatnio miałam urodziny i pochwale sie Wam dziewiarskimi prezentami ;) dostalam kordonek maxi w kolorze białym a drugi w srebrnym :) idealne na święta!  Dodtkowo kordonek Kaja. :)  Sama zakupiłam sobie szydełka z lidla. Wykupiłam wszystkie trzy zestawy. Szkoda tylko że w pierwszym jest numer 1 a kolejny to 1,5. Nie ma mojego ukochanego 1,25. Póki co polecam;) bardzo dobrze mi sie je trzyma i nimi pracuje. To pierwsze moje szydełka z rączką plastikową ale juz wiem że je polubiłam


Obiecuje wrzucić zdjecia aniołkow i może w końcu serwety... Od 3 miesięcy sie robi w tkz.  międzyczasie
Pozdrawiam w ten śnieżny już dzien!

9 komentarzy:

  1. Fajnie, że jednak coś robisz...u mnie też mało mnie ostanio - czas - a nawet jego brak robi swoje ostatnio - Bardzo ładne prezenciki dostałaś.
    Przy okazji składam Ci najserdeczniejsze życzenia urodzinowe , wielu robótkowych pomysłów i dużo czasu do ich realizacji. :)
    Pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Staram się coś robić bo to najlepszy relaks dla mnie ;)
      Pozdrawiam i udanego wieczoru

      Usuń
  2. Czekam na nowe twory :) Najlepsze na chandrę jest tworzenie :D
    Fajne te kordonki i szydełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Dzisiaj opaske zrobilam jutro jak zrobie zdjecia pokaze ;)

      Usuń
  3. Tez kupiłam w Lidlu małe co nieco, niestety szydełek już nie było. Mają boskie kolorki. Oba kordonki bardzo lubię i jestem ciekawa co z nich stworzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam wszystkie komplety :)
      Poki co pewnie jakies świąteczne ozdoby ;)

      Usuń
  4. Też mam lidlowe szydełka, mi upolowała je mama :)

    OdpowiedzUsuń