środa, 6 maja 2015

Kocia zakładka i kwiatowy filecik

Dzisiaj pokaże Wam moją zakładkę inspirowaną http://www.tulimis.pl/2015/05/monster-bookmark.html  . Ta którą sie inspirowałam jest bardzo pomysłowa i fajna :)
Dostałam ostatnio sporo włóczki stylonowej :) Obcenie zabieram sie do robienia torby, takiej prostej, głównie na zakupy. Zakładkę też postanowiłam zrobić z tej właśnie, jak to sie mówi, niezniszczalnej włóczki. Prezent dla znajomej uwielbiającej koty i książki. Książeczkę podkradłam córci na rzecz zdjęcia :)









Kolejną rzeczą jaką ostatnio wydziergałam w długi weekend była serweta. Pierwszy raz robiony filet, Brakuje mu jeszcze krochmalenia i wyrównania. Lekko zmodyfikowany wzór ( głownie odjęcie jednego listka). Mam nadzieje że jak na pierwszą serwetę tą techniką nie jest najgorzej :)  Może ktoś skorzysta ze wzoru :) Bardzo przyjemnie sie robi. Niecałe 3 małe motki kordonka.




Serweta spod mojego szydełka 


Wzór
Wzór daje większy żeby lepiej było widać co i jak :)

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Zakładeczka super - hehehe.
    Podziwiam oczywiście serwewtkę - może mi uda się kiedyś zrobic coś tą metodą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemna metoda tylko trzeba uwazac na te kwadraciki :)

      Usuń
    2. Przyjemna metoda tylko trzeba uwazac na te kwadraciki :)

      Usuń